AU FOST ELEVII NOȘTRI !


PROMOȚIA 1993-2001

Clasa I B, înv. Iulia Voloșincu

1B,1994

Clasa a IV-a B, sept. 1996

4B

Clasa a VIII-a B, iunie 2001, dirig. Mihaela Barbacaru

8B

La terminarea clasei a VIII-a situația școlară arăta astfel :

ŞCOALA CU CLASELE  I-VIII   NR.6                            CLASA  a VIII-a B

B O T O Ş A N I                                                   Diriginte –  Mihaela  Barbacaru

IUNIE  2001                                                                            Nr. elevi:  31

Băieţi:  13 ;   Fete: 18

S I T U A Ţ I E 

 privind  rezultatele  la  învăţătură  la  sfârşitul  anului  şcolar 2000-2001

Nr. crt. Numele şi       prenumele  elevului    Media  generală Situaţia  şcolară
  1. VASINCU  Alexandru        10  promovat,               ŞEF PROMOŢIE
  2. ISTRATE  Adriana        10  promovată
  3. NĂSTASE   Ioana        10   promovată
  4. CAZACU  Irina     9,97   promovată
  5. NIŢULEAC  Alexandra     9,97   promovată
  6. IGNAT  Ioan-Alexandru     9,94   promovat
  7. CURELARIU  Andra     9,89   promovată
  8. CIOPEC  Aida-Andreea     9,86   promovată
  9. ANDRONACHE  Raluca     9,84   promovată
10. PAVEL  Raluca-Rodica     9,81   promovată
11. ŞUŞTER  Lorena-Andreea     9,73   promovată
12. BARBACARU  Dinu-Bogdan     9,68   promovat
13. HONCIUC  Andreea     9,68    promovată
14. URSU  Andreea-Monica     9,60    promovată
15. POPA  Cristian     9,55    promovat
16. TĂNĂSACHE  Roxana-Elena     9,50    promovată
17. DONCEAN  Cătălina-Raluca      9,42     promovată
18. GAVRILESCU  Ovidiu-Constantin      9,34     promovat
19. RAICU  Eduard Alexandru      9,23     promovat
20. GRĂDINARIU  Oana      9,21     promovată
21. RĂILEANU  Bogdan      9,15      promovat
22. MARIN  Bogdan-Alexandru      9,07      promovat
23. MARŢINCU  Emanuel-Constantin      9,02      promovat
24. PĂDURARU    Ion-Daniel      8,97       promovat
25. CHIRILĂ  Andreea      8,84       promovată
26. CUZUB  Liliana-Oana      8,78       promovată
27. NOROC  Maria-Magdalena      8,63       promovată
28. CALENCIUC  Simona      8,60       promovată
29. TOMA-ROMANIUC  Robert-            Valentin      7,97       promovat
30. ATĂNĂSOAIE-ANDREI  Cristian      7,86       promovat
31. BUŢCU  Dragoş      7,65       promovat

D I R E C T O R,                                                         Diriginte,

prof.Aristotel Samoilă                                       prof.  Mihaela Barbacaru

După 10 ani, august 2011

DSCN3249

De la stânga la dreapta : Roxana, Raluca, Adița, Irina, Alexandru, Aida, Bogdan, Ioana, Ovidiu.

DSCN3246

Regăsirea copilăriei !

Irina

Plicurile, păstrate cu mare grijă de dirigintă timp de 10 ani de zile, conțin scrisorile trimise de copilul de 14 ani, cu frământările, bucuriile și speranțele sale, tânărului de 24 ani, pentru a-l întreba dacă și-a realizat visurile din copilărie.

DSCN3243

După emoția regăsirii, am aflat ce poate face munca, hotărârea, siguranța de sine, încrederea în forțele proprii, lupta cu greutățile, curajul de a înfrunta situații noi și am avut confirmarea faptului că le-am dat aripi puternice și că i-am învățat să zboare până la capăt.

Sunt mândră că i-am avut elevi, sunt generația mea de aur ce va avea mereu un loc special în inima mea. Le doresc doar împliniri și realizări deosebite, noroc și fericire !

* ANDRONACHE RALUCA – Universitatea ”Babes-Bolyai” Cluj, Facultatea de Limbi Străine, Secția franceză-rusă, PROFESOR DE FRANCEZĂ, în prezent REFERENT ÎN FRANCEZĂ la compania Office Depot

 * ATĂNĂSOAIE ANDREI-CRISTIAN – Facultatea de Medicină Veterinară – Cluj, MEDIC REZIDENT

 * BARBACARU DINU-BOGDAN – Universitatea ”Gh. Asachi” – Facultatea de Automatizări și Calculatoare + Master – INGINER PROGRAMATOR, ”Continental Automotive Group” Iași

* CAZACU IRINA – Universitatea de Medicină și Farmacie ”Iuliu Hațieganu” Cluj, Facultatea de Farmacologie,  MEDIC REZIDENT, ASISTENT DOCTORAND, catedra  de Farmacologie, Cluj

* CIOPEC AIDA-ANDREEA – Universitatea de Medicină și Farmacie ”G.T.Popa” Iași, Facultatea de Medicină Dentară, MEDIC REZIDENT CHIRURGIE DENTO-ALVEOLARĂ,, Spitalul ”Sf. Spiridon” Iași

* CURELARIU ANDRA – Școala Națională de Studii Politice și Administrative, Facultatea de Științe Politice + Master la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, COORDONATOR DE PROIECTE, ”I.Q. Suport”

* CUZUB LILIANA-OANA – Universitatea ”Al. I. Cuza” Iași, FEEA (Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor) + Master, Managementul și dezvoltarea resurselor umane”, Iași

* GAVRILESCU OVIDIU-CONSTANTIN – Facultatea de Medicină Veterinară – Iași, MEDIC REZIDENT, CMI ”Gavrilescu Gheorghe”,Albești, jud. Botoșani

* HONCIUC ANDREEA – Universitatea Politehnică București, Facultatea de Electronică și Telecomunicații + Master, INGINER

* IGNAT IOAN ALEXANDRU – Universitatea din București, Facultatea de Științe Politice, SUPERVISOR DEPARTAMENT TEHNIC ȘI FINANCIAR CALL CENTER AOL Canada,București

* ISTRATE ADRIANA – Universitatea de Medicină și Farmacie ”Carol Davila” București, Facultatea de Medicină Generală, secția Cardiologie, MEDIC REZIDENT, Spitalul ”Elias” București

* MARȚINCU EMANUEL-CONSTANTIN – Universitatea ”Al. I. Cuza” Iași, FEEA (Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor) + Master, SUPERVIZOR, S.C. ”Ecuator”, Iași

* NĂSTASE IOANA – Universitatea de Medicină și Farmacie ”Iuliu Hațieganu” Cluj, Facultatea de Medicină Generală, secția Recuperare Fizică medicală, Balneologie, MEDIC REZIDENT, Cluj

* NIȚULEAC ALEXANDRA – Universitatea de Medicină și Farmacie ”G. T. Popa” Iași, Facultatea de Medicină Generală, MEDIC STAGIAR

* PAVEL RALUCA-RODICA – Universitatea București, Facultatea de Sociologie+ Master

* PĂDURARU ION-DANIEL – Universitatea ”Gh. Asachi”, Iași – Facultatea de Mecanică + Universitatea Politehnică din Torino, Italia

* RAICU EDUARD-ALEXANDRU –Aarhus School of Business, BA Global Sourcing Services Telecommunications DHL, MSc. Logistică, Danemarca, OPERATOR LOGISTICĂ, Germania

* RĂILEANU BOGDAN – Universitatea ”Gh. Asachi”, Iași – Facultatea de Mecanică, secția Autovehicule rutiere + Master, INGINER MECANIC, S.C. ”Best”, Iași

* TĂNĂSACHE ROXANA-ELENA – Universitatea din București, Facultatea de Științe Politice + Master SNSPA, ASISTENT MANAGER, Antena 3, București

* TOMA-ROMANIUC ROBERT-VALENTIN – Universitatea de Medicină și Farmacie ”G. T. Popa” Iași, Colegiul de Tehnică Dentară, TEHNICIAN DENTAR, laborator de tehnică dentară

* URSU ANDREEA-MONICA – Universitatea ”Al. I. Cuza” Iași, FEEA (Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor)  secția Finanțe, bănci + Master, Universitatea ”Babeș-Bolyai”, Cluj, ASISTENT MANAGER, Bristol, Marea Britanie

* VASINCU ALEXANDRU – în paralel : Universitatea ”Al. I. Cuza” Iași, FEEA (Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor), secția Contabilitate și Informatică de Gestiune și UMF ”G. T. Popa” Iași, Facultatea de Farmacie, + Master MEDIC REZIDENT și ASISTENT DOCTORAND, catedra  de Farmacie Clinică, Facultatea de Farmacie, Iași

Gânduri de absolvent

Domnilor directori, stimaţi profesori, dragi elevi

          În calitate de şef de promoţie a celei de-a doua generaţii absolvente a acestei minunate şcoli, cu drag şi cu emoţie am aşternut pe hârtie aceste gânduri, cu nostalgia celor 8 ani petrecuţi alături de colegi şi stimaţi profesori. Acum 11 ani, la vârsta de 15 ani, trăiam emoţii intense prilejuite de absolvirea Şcolii Generale nr. 6 din acest minunat oraş. Anii petrecuţi pe băncile acestei şcoli, mai întâi cu doamna Voloşincu, eminentă învăţătoare, trecută din nefericire în rândul celor sfinţi, urmând mai apoi cu un corp profesoral de elită, având drept dirigintă în gimnaziu pe doamna profesoară Mihaela Barbacaru, mi-au netezit calea spre parcurgerea studiilor liceale.

       Pregătirea obţinută în această valoroasă şcoală mi-a uşurat drumul pentru desăvârşirea studiilor liceale la Colegiul Naţional “Mihai Eminescu”. Intrarea noastră, a absolvenţilor de şcoală gimnazială la un liceu cu tradiţie era pe atunci o mândrie, pe care o resimt cu aceeaşi emoţie şi astăzi.

         Răsplata muncii onorabililor profesori, precum şi efortul meu au condus la obţinerea unor rezultate ulterioare frumoase: şef de promoţie la şcoala generală, şef de promoţie la liceu, media 10 la examenul de admitere la facultatea de Farmacie “Grigore T. Popa” din Iaşi, şef de promoţie la această facultate, pe care am terminat-o cu medie maximă. Am ales sa continui cariera academică, fiind asistent de cercetare în cadrul Facultăţii de Farmacie. În acelaşi timp sunt şi doctorand la disciplina de Farmacognozie şi farmacist rezident în anul 3.

         Anii petrecuţi pe aceste bănci au fost frumoşi, iar vârsta fragedă a noastră a fost îmbinată în mod fericit cu tinereţea dragilor profesori. Înaltul grad de profesionalism al dascălilor noştri a creat personalităţi, a dat încredere copiilor, a dezvoltat simţul datoriei împlinite, a insuflat dragoste pentru studiu şi muncă.

         Ordinea şi disciplina întronată în această şcoală, atunci, şi cred că şi acum de domnul director Simion şi-au pus amprenta pe fiecare dintre noi cu urmări dintre cele mai pozitive pentru fiecare absolvent al promoţiei 2001.

         Dragi elevi, această minunată şcoală vă oferă posibilitatea de a studia în nişte condiţii deosebite, iar succesele ulterioare, pe care sunt convins că le veţi obţine, nu vor fi întâmplătoare. Rămâne doar ca voi să munciţi pentru că fără muncă nimic nu vine din cer. Există în această şcoală condiţii pentru obţinerea de performanţe şi realizări deosebite.

         Viaţa pe care o trăim nu poate fi uşoară şi frumoasă fără învăţătură şi fără sacrificii. Nimic nu vă împiedică să învăţaţi zi de zi pentru a vă crea un rost în viaţă. Şi cum această zi este una de sărbătoare, vă doresc sănătate şi putere de muncă, iar distinşilor profesori să rămână tot aşa de tineri şi frumoşi ca în anul 2001, pentru a primi şi mai departe mulţumirile generaţiilor de copii, formaţi în acest impresionant lăcaş de ştiinţă.

         Vă doresc să duceţi mai departe gloria şi măreţia Şcolii Generale nr. 6 din acest mare oraş cultural al ţării, Botoşani.

         LA MULȚI ANI, ȘCOALA MEA DRAGĂ !

         Cu respect,

Farmacist, Vasincu Alexandru

 

Dragă doamnă dirigintă,

E un sentiment ciudat să scriu despre așa ceva, poate pentru că mă face să mă simt bătrân deși mai ieri eram copil, poate pentru că au trecut mulți ani de când nu am mai fost în vizită la școală, poate pentru că mă încearcă un sentiment de melancolie să știu că învățătoarea noastră minunată, care ne-a călăuzit primii pași în viață nu mai este printre noi… Și totuși, timpul tace și trece și iată-ne la mai bine de 20 de ani de când mergeam timid către necunoscut, într-o mare de copii, în curtea școlii, la început de an. Privesc acum cu ochii minții în trecut și un zâmbet mi se conturează pe chip când îmi aduc aminte de multele, chiar foarte multele momente petrecute alături de colegi, învățătoare, dirigintă, profesori. Zâmbesc aducându-mi aminte de o notă mică, de o glumă, de o lucrare grea, de o temă nefăcută, de o năzbâtie, de un sfat sau de o mustrare a vreunui profesor. Toate au ajutat la desăvârșirea intelectuală a oamenilor mari care suntem acum și ar trebui să fim deosebit de recunoscători că am avut de la cine învăța cum să ne construim propriul drum în viață.

Mulțumesc școlii, mulțumesc celor ce mi-au fost alături, vă mulțumesc în special dumneavoastră, doamnă dirigintă : je parle français tous les jours et j’en suis très fièr.

Franceza se pare că mi-a deschis câteva drumuri ; am ajuns într-o societate dominată de engleză, generațiile noi o vorbesc fluent încă de copii și, din păcate, franceza li se pare din ce în ce mai puțin interesantă. Am ajuns într-un oraș mare, cu multe posibilități, dar am urmat o facultate cu cursuri în limba franceză, este vorba de Științe Politice, facultate a Universității din București. O experiență deosebită. Deși nu am urmat o carieră în diplomație sau politică și am ales CMR (customer relationship management), faptul că am studiat în franceză a constituit un avantaj. Încă din facultate am decis să îmi iau un job, pentru că multe companii nu te angajează după ce devii absolvent de facultate pe motivul că nu ai experiență în câmpul muncii. Așadar, primul meu job în CRM a fost pe un proiect franțuzesc, contact direct cu clienți francezi pe e-mail, chat și corespondență pe probleme financiare și tehnice. După 2 ani am schimbat jobul din motive personale. Am tot căutat ceva bun și am lucrat în mai multe locuri. În final am ajuns să lucrez din nou pe un proiect în care franceza e utilizată zilnic. E un proiect canadian de customer service pentru un furnizor de servicii de internet în Canada. Sunt supervizor pe departamentul tehnic si financiar. Deși franceza canadiană e ușor diferită și ciudată, după doi ani de când lucrez aici, am depășit barierele lingvistice. Paradoxal, engleza o vorbesc mai mult pentru că majoritatea interacțiunilor se desfășoară în engleză, Canada e foarte mare, iar Quebec e doar una din provincii, dar franceza are un loc aparte în inima mea, începând din clasa a II-a, de când am început sa o studiez ca prima limbă străină, continuând apoi cu școala gimnazială, terapie intensivă cu franceza în cabinetul de la etajul I, unde am pus o bază solidă de gramatică și cultură franceză. Nici în liceu nu am uitat de ”ma faiblesse”, limba franceză, obținând o mențiune la olimpiada națională, iar la bacalaureat, evident, am ales franceza.

Acum, după mulți ani de când spuneam cuminte și ascultător „Bonjour professeur”, continui cu franceza datorită Școlii 6, datorită dirigintei noastre dragi, doamna Barbacaru Mihaela, mii de mulțumiri pe aceasta cale.

Cu stimă,

Ioan-Alexandru Ignat

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.