LA MULȚI ANI, ȘCOALĂ DRAGĂ !


DSCN3725

     În fiecare an sărbătorim zilele școlii noastre, dar anul acesta evenimentul are un ecou aparte, o vibrație plină de sentimente de nostalgie, bucurie și satisfacție. Da, la aniversarea a 20 de ani de la înființarea școlii, sufletul ni se umple de nostalgie când auzim despre realizările foștilor noștri elevi, la amintirea ochișorilor care ne urmăreau atenți din bancă, de bucurie când, la începutul  anului școlar, foștii elevi, acum părinți, își aduc copiii la noi la școală, prezentându-se sfios : ”Știți, eu sunt…, am fost elevul dv…! Mi-ați înzestrat mintea, m-ați format ca om adevărat iar acum vi l-am adus și pe copilul meu…!” Satisfacțiile le-am trăit zi de zi, prin rezultatele, aprecierile, mulțumirile și recunoștința exprimată de cei care ne-au fost elevi. Cum sa nu te simți împlinit și mândru ?

    E greu să apreciem dăruirea, pasiunea și sufletul puse în slujba copiilor acestei școli, însă realizările noastre vin sa susțină și să întărească profesionalismul întregului personal didactic al școlii. De aceea, elevii noștri sunt încrezători, siguri și fericiți că aici au toate condițiile ca să învețe, să socializeze, să împărtășească experiențe, să progreseze și să crească frumos, sub ochii atenți ai profesorilor, ai părinților și ai reprezentanților comunității locale. Școala noastră este casa noastră, este familia noastră !

LA MULȚI ANI, ȘCOALĂ DRAGĂ !

Ecouri din presa online, impresii de la aniversarea școlii, care a avut loc pe scena Teatrului ”Mihai Eminescu” din Botosani :

Gazeta de Botosani (video + o bogată galerie foto)

Botosani News

Monitorul de Botosani (6 clipuri video)

Botosaneanul.ro (3 fotografii)

Evenimentul.ro  (foto directori)

Evenimentul de Botosani

Botosani online

Botosani.Ziare.com

Ziare Botosani

Informatorul Moldovei

Banul botosanean

Prof. Mihaela Barbacaru

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.