Scoala 6 in cadrul Zilelor Invatamantului Botosanean


In data de 23 martie a avut loc la Teatrul MIhai Eminescu spectacolul  „SUSŢINEM ŞI PROMOVĂM VALORILE ÎN RÂNDUL ELEVILOR BOTOŞĂNENI”.

La spectacol au participat elevi din şcoli din municipiu şi din judeţ. A fost o emulaţie permanentă. Spectatorii au fost elevi şi cadre didactice din şcolile cu formaţii artistice. Din şcoala noastră au participat 50 elevi. Banii obţinuţi din vânzarea biletelor vor fi folosiţi pentru premierea elevilor cu performanţe deosebite la concursurile şcolare dar cu o situaţie materială precară. Deşi formaţia noastră de dansuri populare a prezentat suita moldovenească spre  sfârşitul programului, când specatatorii se pregăteau să iasă din sală, am primit aplauze repetate, ovaţii de apreciere, de admiraţie pentru calitatea dansului prezentat.

Ne-am bucurat că alături de noi a fost şi Domnul Director care nu a ezitat să ne felicite.

Am dori ca să facem cunoscute aceste comori strămoşeşti în cât mai multe locuri din ţară şi chiar peste hotare. Considerăm că şi noi am putea fi printre cei ce au nevoie de ajutor material, întrucât deplasările noastre la festivalurile folclorice sunt imposibile din această cauză. La toate concursurile de până acum am obţinut locul I iar o dată locul al II-lea.

prof. Ariciuc Dorica

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.