Olimpiada judeteana de limba engleză


Primăvara aceasta a venit cu  zile însorite, pomi înfloriţi dar şi cu rezultate bune la Olimpiada judeteana de limba engleză, continuând tradiţia rezultatelor noastre frumoase obţinute la acest concurs încă din anul 2000. Anul acesta ne-am aflat în fruntea clasamentului la clasa a VIII-a cu un premiu I obţinut de eleva Acatrinei Arina (prof. Călugăreanu Diana), urmat de 3 premii II prin elevii Cociorvă Alexandru, Buliga Mădălina şi  Caciuc Mălina (prof. Irimescu Elena), un premiu III prin elevul Pascariu Codrin şi o menţiune prin eleva Leon Cătălina (prof. Rusu Anca). La clasa a VII-a, elevul Raţă Andrei  a obţinut un premiu III  (prof. Irimescu Elena). 
Câteva gânduri ale elevilor la final de competiţie: 
‘Lucrul cel mai bun în legătură cu  perioada pregătirii pentru olimpiadă este că am lucrat într-o echipă veselă de copii isteţi, ca o familie unită’
‘Ne-a plăcut într-adevar că am dori să se întâmple şi anul viitor la un nivel de performanţă ridicat.’
‘Atunci când munca noastră a fost răsplătită, am înţeles de ce ne tot reamintea  doamna profesoară cuvintele lui Benjamnin Franklin: ‘ there are no gains without pains’  
‘Am înţeles că nu trebuie sa tratăm lucrurile  cu superficialitate  când reprezentăm şcoala într-o competiţie cu participanţi bine pregătiţi de la şcoli din judeţ.’
Profesor Elena Irimescu
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.