Bine v-am gasit!


Pentru ca in scoala noastra se desfasoara foarte multe activitati am considerat necesar realizarea unui blog unde cadre didactice, elevi, parinti sa isi exprime parerile, sa prezinte activitati, hobby-uri, rezultate.

Blogul va fi o punte de legatura intre comunitate si scoala.

Fiecare este liber sa isi exprime opiniile si sa comenteze respectand regulile minime de bun simt.

Alina Paduraru

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Bine v-am gasit!

  1. Molocea Florina si Vatamanu Sergiu spune:

    Scoala in viata mea 

    Scoala este un lucru important pentru noi deoarece invatam multe lucruri utile. Nu numai ca e atat de importanta dar ne si place foarte mult. Exista o multime de activitati in care sa ne implicam. Avem profesori minunati si iubitori.
    Pe langa profesori avem si colegi intelegatori si unii chiar foarte comici care ne asigura distractia in timpul pauzelor.
    In timpul orelor este foarte frumos. Profesorii stiu intotdeauna cum sa ne faca interesati. Elevii se ataseaza foarte repede de profesori tocmai din acest motiv.

    Elevi:Molocea Florina si Vatamanu Sergiu
    Cl. A VI-A B

  2. C. Eduard spune:

    In viata mea scoala este importanta deoarece invat in fiecare zi lucruri noi.
    Daca vrei sa ajungi ceva in viata trebuie sa faci cele 12 clase si facultatea.
    Scoala 6 “Grigore Antipa” din Botosani este minunata si are profesori foarte buni in domeniu.
    Clasele sunt mari si ingrijite.

    Orele mele preferate sunt : informatica, limbile straine ,biolologia si fizica.
    Directorul nostru este o persoana minunata.
    Scoala 6 este o institutie de invatamant minunata.

Comentariile sunt închise.